Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj prodata (neoštećena i ispravna, roba i ambalaža) vrši se povrat novca kupcu ili zamena za neki drugi artikal uz korigovanje troškova, manje ili više u odnosu na ukupnu vrednost robe, naravno ukoliko postoji potreba za tim.
Ukoliko je nakon otvaranja paketa ustanovljeno da je kupac poručio pogrešan artikal, moguće je zameniti za odgovarajući artikal ali shodno zalihama u tom trenutku. Stoga je kupac dužan da obavesti prodavca u najkraćem roku kako bi se izvršila zamena.
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos jedne poštarine u visini koja mu je prethodno naplaćena po već ugovorenom cenovniku.
Kupac ima pravo da u roku od …… dana od dana prispeća pošiljke na njegovu adresu, a bez navođenja razloga, odustane od kupovine i potražuje povrat novca.
U ovom slučaju, podrazumeva se da artikal nije otvaran ili oštećen.
Procedura:
Slanje paketa na našu adresu (troškove povraćaja robe snosi kupac)
Popunjavanje online formulara
Povrat sredstava će kupcu biti izvršen nakon što roba stigne na adresu prodavca. Prodavac ima pravo da odbije zahtev povrata novca ukoliko je artikal otvoren ili oštećen. Povrat novca će se izvršiti na žiro račun koji je kupac ostavio u online formularu za povrat novca.
Poaci koje potrošač prilaže u obrascu za povrat novca služe isključivo za evidentiranje izmena u prometu i neće biti upotrebljavani u druge svrhe.
Kupac ima pravo da u roku od ….. časova od poručivanja proizvoda online kontaktira podršku za odustajanje od kupovine na broj ….. Ili email adresu ….
Ukoliko je kupac platio poručene proizvode online, u obavezi je da popuni obrazac za povrat novca.